ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ساخت مجسمه علي كريمي
تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
ساخت مجسمه‌اي از علي کريمي در مقابل ورزشگاه يا محوطه داخل آن پيشنهاد ديگري بود که در حال بررسي است و احتمال دارد که اين اتفاق در صورت توافق مسوولان ذي‌ربط و علي کريمي به‌زودي رقم بخورد و جادوگر به الگوي يکي از مجسمه‌سازان زبردست کشورمان تبديل شود.

دکتر سليمي شهردار منطقه 21 تهران که در حال حاضر طرح‌هاي بسيار و قابل توجهي را در اين منطقه در دست احداث دارد، قصد دارد تا ورزشگاهي را در حول و حوش منطقه وردآورد به مرحله تجهيز و افتتاح برساند تا مردم وردآورد و منطقه 21 تهران بتوانند از آن مجموعه ورزشي استفاده و بهره‌برداري کنند.

نکته قابل توجه در مورد اين ورزشگاه و شهردار ورزشي منطقه 21 اين است که طبق شنيده‌ها اين ورزشگاه تازه تاسيس «علي کريمي» و يا «شماره هشت» نامگذاري مي‌شود. دليل اين نامگذاري اين است که کريمي مدت‌ها در اين منطقه زندگي کرده و دوستداران زيادي نيز در اين منطقه دارد.

دوستداران و بچه محل‌هاي سابق علي کريمي که پس از انتخاب حميد استيلي به عنوان مشاور ورزشي شهرداري از سرمربي سابق سرخ‌ها خواسته بودند تا کريمي را به اين منطقه دعوت کند، از آن پس در چند مورد توانستند همراه جادوگر باشند و از نزديک پاي صحبت‌هاي او بنشينند.

محبوبيت کريمي در اين اهالي فوتبال و توجه بچه‌هاي سابق جادوگر به اين بازيکن دليل بزرگي است که هر بار کريمي را به آن منطقه بکشاند و باعث شود که ورزشگاه با نام و شماره او به بهره‌برداري برسد.

شايد خيلي از فوتبالي‌هاي وردآورد ندانند که سالن اين منطقه و کف‌پوش آن به کمک و حمايت علي و فرشيد کريمي به وضعيت قابل استفاده درآمده و حتي کريمي‌ها هميشه حمايت‌هايي از بچه محل‌هاي سابق خود انجام داده‌اند.

علي کريمي حدودا دوازده ساله بود که با توجه به نظر خانواده‌اش از وردآورد به فرديس کرج نقل مکان کرد و با توجه به اين موضوع جادوگر فوتبالش را از زمين‌هاي خاکي وردآورد شروع کرد و هميشه از محبت و لطف مردم اين منطقه صحبت مي‌کند: «مردم هميشه نسبت به من لطف دارند و اهالي وردآورد با توجه به اينکه بچه محل‌هاي سابق من هستند، هميشه با لطف و نظر ديگري با من برخورد مي‌کنند. شروع فوتبال من از زمين‌هاي خاکي وردآورد بود و هنوز هم دلم براي آن روزها و آن بازي‌هاي زمين خاکي تنگ مي‌شود. به هر حال باز هم ممنون مردم وردآورد هستم و اميدوارم که براي اين منطقه و ديگر مناطقي که استاديوم و مکان‌هاي ورزشي مناسب ندارند، دستي بالا زده شود و مردم حداقل امکانات ورزشي را داشته باشند.»

ساخت مجسمه‌اي از علي کريمي در مقابل ورزشگاه يا محوطه داخل آن پيشنهاد ديگري بود که در حال بررسي است و احتمال دارد که اين اتفاق در صورت توافق مسوولان ذي‌ربط و علي کريمي به‌زودي رقم بخورد و جادوگر به الگوي يکي از مجسمه‌سازان زبردست کشورمان تبديل شود.

حميد استيلي که به دليل دوستي قديمي‌اش با دکتر سليمي در امور فرهنگي و ورزشي به ياري شهردار منطقه 21 شتافت، در اين مورد صحبت‌هايي را با علي کريمي و دکتر سليمي انجام داده است: «علي کريمي يکي از محبوب‌ترين بازيکنان ماست. او در ايران و حتي در بين ايرانيان خارج از کشور طرفداران زيادي دارد که در اين بين بچه محل‌هاي سابق او در منطقه وردآورد نقش پررنگي دارند. ما بايد از اسطوره‌هاي اين‌چنيني استفاده خوبي کنيم و با استفاده از سلامت و شرايط خوب آنها براي جوانان ورزشکارمان، الگوي خوبي به وجود آوريم. به همين دليل احتمال دارد که با توجه به شروع فوتبال علي کريمي در منطقه وردآورد، ورزشگاهي که قرار است در منطقه 21 ساخته شود به اسم علي کريمي نامگذاري شود يا حتي مجسمه‌اي از او در اين منطقه ساخته شود.»

استيلي که تمايل ندارد در مورد اين موضوع صحبت کند، حتي به سوال دوم ما در مورد حضور کريمي و بعضي از بازيکنان در مدرسه فوتبال رايگانش در منطقه 21 توضيح کوتاهي مي‌دهد: «با دعوت از بعضي از بچه‌ها مثل علي کريمي مدرسه فوتبال را با حمايت دکتر سليمي در منطقه 21 افتتاح کرديم. از آنجايي که ما دنبال پول و درآمد نبوديم، اين مدرسه فوتبال رايگان است و آن دسته از عزيزاني که از لحاظ مالي مساله دارند و البته از استعداد خوبي در فوتبال سود مي‌برند، مي‌توانند در اين کلاس‌ها شرکت کنند. باز هم از زحمات و لطف دکتر سليمي تشکر مي‌کنم و اين را بدانيد که يک دعاي خدا بيامرزي براي ما از هر چيزي مهمتر است.»

گفته مي‌شود پس از بازگشت تيم ملي از لبنان به تهران و کم شدن مشغله‌هاي کريمي، جلسه‌اي با حضور دکتر سليمي، استيلي و جادوگر براي نهايي کردن اين پروسه برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان